DŮVODY VRÁCENÍ MOHOU BÝT RŮZNÉ:
Zásilka je poškozená
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte. Pokud objevíte jakékoliv poškození, balíček nepřebírejte a co nejdříve mě kontaktujte.
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte mě o tom neprodleně na e-mail tyna.dekor@seznam.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s krabicí a celou zásilkou. Na dalším postupu se domluvíme, buď Vám obratem pošlu zboží nové, nebo vrátím peníze.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, napište mi.
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZÁSILEK ČI KORESPONDENCI:
Kristýna Trmotová
Slavošovice E7
Bolešiny 339 01